Va har ja nu gjort....

Ja, vad har jag gjort... Har inte en aning hur det ska sluts men skoj ska ja ha och en utmaning är det, samt att någon gång ska det ju börjad.
 
Har helt enkelt anmält mig och herrn till en liten tävling Blir en LC1 på Borås ridhuse i maj först har jag dock en tävlingen på klubben men den räknar ja inte som tävling utan Mest en träning.
 
Ska bli massa skoj faktiskt och nervös det är jag.... Minst sakt! 
 
Ska vi se om jag får löst det med kavaj med. Men GHS är på onsdag så ska se om ja inte råkar få med en hem då. Har gjort en liten lista som är rätt stor men va fasen det är GHS en gÅnge om året!

Kommentarer
Julia säger:

Måste bara säga att du har en fin header-bild!

2013-04-23 | 18:24:18
Bloggadress: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback