Ghs!

Ja nu är det över för i år! Har haft roligt och sett otroligt mycket fina hästar! Någon dag vill även jag rida fint :)

Det har även hängt med en hel del fynd måste jag säga. Glädjen var stor när jag hittade min drömkavaj till 50% rea! Helt klart mitt bästa köp och det jag mest behövde!

Fick ett skärp med bling på som är tänkt som vardagsskärp så slipper brallorna åka ner hela tiden, ett equiline bling schabrak marint med vita kanter å bling, en gripna med fårskin överallt, tänkt att han ska ha den i sommar. En fleaceteöja från kingsland. Tre paket kl strumpor med tre i varje! sommarstrumpor förvisso i blått och rosa men för knappt 7 kronor strumpan så. En bricka att fästa på grimman, ångrar att ja inte beställde en till. Lite godis till knashästen, bruna eskadronboots med ludd, ett 100g täcke från amigo och ett grått schabrak med matchande lindor från waldhausen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback