inga storsinta planer men

Efter vad som hände och inte hände i helgen så valde jag att strycka mig från tävlingen. Tänkte först skitit i det och kört på ändå bara så vi skulle kommit ut ja kanske kommit upp på medellinjen i någon gångart men då jag fick jobberbjudande så valde jag faktist att avstå helt. Har dubbelt betalt på söndagar så ja ni förstår säkert själva.

Så nu "lägger" jag "tävlandet" på hyllan, haha jag som tävlat så mycket och satsar istället på att hitta en tränare i borås. Har en som verkar bra och skall åka och titta på henne på tisdag om en vecka tillsammans med en kompis som även hon vill träna för henne. I början blir det kanske även så att ja får packa in åsnan i lådan men de blir bara bra träning.

Får se om det finns några andra roliga tävlingar till våren när jag kommer hem från thailand och då han varit hos Maria på hårdträning så kanske han även kan de där bättre med att ha mig kvar på ryggen.

Så vu kör på ett stenhårt tränande resten av året ( hoppas på blaskväder och inte fruset) så kommer vi köra stenhårt till tävlingsäsngen våren 2013 istället! Tyvärr har jag ju även insett att det inte kommer bli något falsterbo, trots att de va drömmen men men jag får helt enkelt satsa på en ny unghäst någon annan gång och försöka kvala in.

Kommentarer
Sanna & Josefine säger:

Hej, fin blogg! Vill du göra Bloglovin´byte? :)

Kram Sanna!

2012-10-03 | 23:09:20
Bloggadress: http://ponnieryttarna.blogg.se
Sanna Nilsson säger:

Meh, kära Carro!? Vad är detta för inställning, klart att det finns chans på Falsterbo!! Din kille är ju riktigt fin och Lätt A på småtävlingar och 68 % är inga problem, det är många månader kvar innan anmälan ens öppnar! Ge inte upp såhär i förväg, Falsterbo here we come!! Kram /S

2012-10-25 | 00:48:51
Bloggadress: http://www.sannanilssondressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback