Steg två

Ja då har jag nu tagit steg två mot ett tävlingsår med herr Knas. Har precis beställt hans hästlicens (dum som ja var så köpte jag aldrig någon innan dem införde det här med årslicenser). Nästa steg kommer att vara att köpa min licens. Dock ska ja kolla med klubben innan för dem står för en del av summan men ska kolla hur mycket samt om ja skall ha lokal eller regional. Har dock för mig att dem har slagit ihopp regional och lokal.

Hursom jag är taggad till tusen och längtar! I morgon ska ja iväg till Borås Ridhus och kika på deras seriedressyr som dem skall ha och förhoppningsvis startar i nästa år. Få inspirationen på snygga eqipage och hur dem rider är även det vanisnigt skoj! Funderar även på att skaffa en ny kategori som kommer heta Starter där ja skriver vad som hänt och hur det gått =)Det kommer dock när jag närmar mig den dagen.
 

Kommentarer
Anonym säger:

Japp dom har slagit ihop licenskostnaderna för lokal och regional nu.... Innan så stod klubben för den lokala licensen och ville man ha regional så fick man stå för mellanskillnaden, men jag vet inte hur dom gör nu faktiskt när det är samma pris för båda faktiskt... Innan kostade ju en regional licens 900 kr och nu kostar den 750, för både lok och reg. Måste ju också ha en ny nästa år....

2012-11-18 | 17:42:23
Nathalie Safko säger:

Japp dom har slagit ihop licenskostnaderna för lokal och regional nu.... Innan så stod klubben för den lokala licensen och ville man ha regional så fick man stå för mellanskillnaden, men jag vet inte hur dom gör nu faktiskt när det är samma pris för båda faktiskt... Innan kostade ju en regional licens 900 kr och nu kostar den 750, för både lok och reg. Måste ju också ha en ny nästa år....

Svar: ja jag såg detta, men borde inte klubbens lokala då kunna höjas till den vanliga licensen? hade ju inte varit helt fel? för dem betalar bara våra licenser gissar jag och inte några hästlicenser? vet ju inte vad klubben såtr för och inte, har klubben försten några krav på oss som löser licens eller inte?
C a r o l i n a

2012-11-18 | 17:42:47
Bloggadress: http://nathaliesafko.blogg.se/
Nathalie Safko säger:

Det är bara den lokala (eller vad det nu blir) som klubben står för, inga hästlicenser. Finns inga krav heller förutom att du ska tävla för oss då såklart. (: Ska också kolla upp hur det blir nu

2012-11-19 | 12:49:44
Bloggadress: http://nathaliesafko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback