Ska de jävlas så ska det..

Ja hans ben har ju efter gårdagen inte blivit bättre mer än att svullnaden gick ner men han har fått lymfangit nu vilket känns skit. Det var precis det jag inte ville ha! eller kanske inte...

Hursom ringde husaby och pratade där med en veterinär som va supertrevlig och sa vad jag skulle göra. Så nu kommer han ha spritomslag på natten och på dagen ska han ha en fet salva på benen. Ska även tvätta med ett speciellt schampo för att få bort krustorna.

Han är riktigt iriterad när jag grejar med det så som maserar in medel eller sätter på krämen. Det märks tydligt på att han har ont när man rör den. Det som är positivt med det hela om man nu skall se de så är att han har ingen feber och han haltar inte! Detta hoppas jag förblir så!

Så denna veckan kommer förutom en massa tvättande även bestå av två promenader minst dagligen.

Bli frisk min fina tokpowni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback