Inte som planerat

Ja har otur med allt nu känns de som! Knas har ju haft pyttelite mugg nu i veckan absolut inte mycket. Ja har tvättat och skrubbat bort de som har kunnat skrubbas bort. I går kväll tyckte ja han va liiiite tjockare i bakbenen men det kändes inget och skillnaden va minimal så ja gjorde som vanligt, tvättade.

Idag så är han svullen precis runt kotan fortfarande ganska lite men skillnad mot andra benet. Han haltar inte men är lite varm. Tog fram skrubborstarna och lactasyden och började massera. Han stod snällt och njöt tror jag. Svullnaden gick inte ner men han blev lite varmare ( = blodcirkulatioben kom igång som önskat).

Har satt på han spritomslag för att förhoppningsvis kunna se i morgon vart det kommer ifrån. Han ser inte så besväras ut och det är som sakt minimalt svullet men ändå en skillnad. Tråkigt är att det är så himla geggigt i hagen så kan bli svårt att hålla det rent :/ typiskt! Hoppas på att svullnaden är samma eller mindre i morgon.


Kommentarer
Nathalie Safko säger:

Skönt att det är nån mer än jag i stallet som använder rosa till min vallack!! ;D Du och jag carro!

Hoppas han blir bra snart!!

Svar: jaaa han måste bli bra nu! d e juh bara 16 dagar kvar till han ska till Maria då måste han ju va bra =(
C a r o l i n a

2012-11-25 | 21:32:03
Bloggadress: http://nathaliesafko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback