Dagens Träning

Lördag
Gud ha haft så sjukt ont om tid i vekcan att jag inte fattar vart allt tagit vägen. Skulle ridit i går men när jag var klart med allt och hade precis tagit in knas så var klockan 20.13 vilket skulle innebära att ja skulle sitta upp tidigast 20.30 så kände att de blev för sent. Samma sak var det i torsdags det blev försent.
 
Idag så insåg jag med att jag inte skulle hinna med ett ridpass då ja vill avsluta med en bra känsla och positivitet från knas vilket kan ta allt från 5 min till 45 min. Hade det tagit 30 så hade jag blivit sen till jobbet. Så Emma fick sitta upp på sin prins igen och hon följde med mit ut på en mini uteritt runt kyrkan. Den tar bara 15 min men en helt okej runda. Han fick röra på sig och se lite nya saker så som en tantrumpa som stak upp bland gravstenarna.
 
i  morgon SKA jag rida längre blir det ett pass i padocken så blir det ordentliget kommer jobba mer med sidförande och eventuellt lägga in en bom om ja inte är själv i stallet. Ska kolla om ja kan sätta storkameran i någons nävar i så fall. Ananrs så hoppas jag på att få rida ut på en lite längre tur. Hade varit skoj om vi tog någon ny runda dock.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback