Första natten av många

Ja idag så börjar jag min första natt av många i rad nu i sommar att jobba på Borealis. En arbetplats ja trivs bra gött på!

Ridningen på wille går kalas, ska åka förbi där i morgon och försöka ta lite kort och mata med lite äpplen så får vi se vad han säger om det. Vet inte vad maria har för planer för honom i morogn men har ja tur så kanske ja får rida. Ska även försöka rida lite i helgen om det tillåts och är inom min vakna tid och jobb tiden ( jobbar 24 h helg).

VAr och kikade lite på sommarhagarna i dag med och de ser helt okej ut. Allt som allt så ska vi nog sammalagt banka i ca 14 stolpar och dra om tråden på vissa ställen. Det är dock ett rätt så hyfsatt lätt jobb och redan i morogn (fredag) ska vi försöka kanske få övertråden i någon hage eller två. Allt beror lite på tid och väder.

Jag hoppas nu även att ina uppdateringar kommer att vara lite tätare då ja kommer ta hem knas snart och kommer ha något att skriva om samt att ja kommer ha mer tid vid datorn. Ska även förska ringa till 3 (som ja för övrigt INTE är nöjd med) och kolla om möjligheten finns att sätta på ett nätverk i 3 månader utan bidning på min gammla nätsticka. Vi har bara nätsicka hemma vilket gör att bara en dator har nät hos mamma och pappa och när dem åker till sommarstrugan så åker nätet med. Vilket i sin tur leder till att ja är nätlös.

Nej nu ska ja jobba vidare


SOMMAR!!!
som nu är nääääära <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback