jahaja

ja då har ja lyckats göra det igen. jag som inte skulle köpa något innnan falsterbo! de gick sådär kan ja säga. MyOne började sin rea idag och ja skulle köra mamma till sjukan så självklart tog jag mig en kik förbi och kom hem med några rejäla fynd och de ända ja egentligen behövde av ju dem rundsydda tyglarna. men resten?

Tyvärr funkar inte appen (så ovanlgit) så ja ka inte lägga upp bild men tänkte ja skulle ta och fota de i morgon på knas så lägger ja upp.

På lördag är planen att ja ska rida herren då ja får hjälp + att jag är ledig. Hade hoppats på att få hjälp i morgon med men tyvärr så blir de nog bom på det. Så ska nog ta och tömköra i morgn igen. Denna gången kanske ja kan få min nygipsade mamma till att kanske ta lite kort. om inte så filmar ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback