En sista färd

Ja några av er vet vem Benny var, min fina ädla springare som trots bruten nacke va helt fantastikt och ställde upp på allt med mig. Snubblade över ett inlägg som inte är till så mycket inlägg men det är 11 dagar innan han försvan från mig och det blev våran sista ridtur tillsammans. Jag minns de ganska tydligt han ahde inte varit riden på 1 månad nästan och jag satte upp utan longering och vi red. Både i skritt och galopp och de kanske va 10 min samanlagt men ja red med ett leende på läpparna heeeela tiden. För de va så uppenbart att Jr tyckte detta va skitskoj. Inlägget kan ni läsa HÄR även bilden är tagen precis efter att ja suttit av. Sista färden dagen innan min födelsedag...
 
 

Kommentarer
cassandra säger:

Härliga bilder! :)

Svar: Tackar!
C a r o l i n a

2012-07-30 | 23:35:09
Bloggadress: http://ryyttarduon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback