en liten fundering

Då ja inte har så många valmöjligheter på att rida knas mer än i padocken så blir detta träligt för både mig och han. I borås kommer detta att ändra och ja kommer mer eller mindre alltid rida ut och ha banan en gång i vekcan - längtar!

I morgon är det maria träning och ja jag längtar efter det med. Ska även rådfråga henne vad hon tycker om min plan att sätta knas på sin vila nu. Det skulle isåfall bli ca 2 veckor som han får sommarlov med lite promenader förhand bort till bäcken typ. Vill ju int att han ska tröttna på padocken då det är där vi ska vara framöver och träna och trimma.

Ska även höra med maria om hon vill/kan hjälpa mig med att sätta upp ett mål och plan för mig och knas kommande året. Alltid gott att han några saker att boka av och veta vad man skall klara av att göra.

Ja nej i morogn ska även kolla om mamma kan komma med och ta lite bilder. Tänkte prova den nyinköpta outfitten med vet dock inte riktigt vad ja själv ska ha påmig till det men får blir något mörkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback