Sluta planera

Ja jag borde sluta planera för vädergudarna ska ALLTID ställa till de!! Idag så hade ja även svennis att fixa så när ja va klar med min box gick ja ut och tömde skiten då duggregnade det lite, såpass lite att ja skulle longera. Började sedan att fixa svempas box och när ja skulle tömma kårran då va de 10 cm snö på backen och de välde ner från himlen... Så nej det blev inget idag heller. GAH blir tokig får se vad det är för väde i morgon så kanske vi skjuter på det en dag som vanligt.

Blir så himla trött och less på detta vädret, Såg även yss att om två dar ska de bli -8. Kanske borde överväga detta  med att sätta igång han. Aja jag får se hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback