Pyssel o knåp

idag har ja ägnat dagen åt att städa och bygga. Försöker få lite årdning på bygget och ja de går sådär när man bor i en tändsticksask. Jag gör dock mitt bäsa och vi får la se hur detta kommer gå. I morgon ska de upp lite hyllor på väggen åvandför soffan och så försvinner den gräsliga NY tavlan.

Knas gick igår så fortsätter vädret att vara såhär perfekt så finns de stor möjlighet att det blir något gjort med herr knas! Tänkte lägga upp en veckpålan faktist och kikar även på vädret denna gången.

Ska snart åka iväg till han har dock två saker som ja ska införskaffa mig ett måttband och nya hörlurar till ifånen. Mina bra är helt borta och dem som ja har nu har badat i tvättmaskinen två gånger. De funkar men ja jag har på maxvolym och hör inget oftast. Vet inte om ja ska va så lat att ja gör dertta i morgon eller om ja ska va flitig och åka nu innan hästen.

Nä de får bli i morgon ja har trotsallt varit rätt flitig idag. Ja fixa lite middag nu istället.


två random bilder


Kommentarer
Linnéa säger:

Aaw vilken söt bäbiskorvshund =)

2012-01-24 | 17:35:55
Bloggadress: http://www.linneamarkstrom.se
Sanna säger:

Vilken underbar bild på min älskade lilla fuling ;) /Sanna

2012-01-25 | 02:11:36
Bloggadress: http://sannanilssondressyr.blogg.se/
Molly säger:

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2012-03-18 | 19:06:30
Bloggadress: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback