pubertetsskägg?!

JAg vet inte hur ni gör men eftersom ja inte klippt knas så har han nu fått värdelsn getskägg! de små spretiga fjuna fyller inte någon vidare funktion så jag tog helt enkelt saxen och klippte lite. Knas som är knasig stod och njöt medan ja "klide" och gullade i hans ansikte så han stod snällt som ett ljus och väntade. När ja även var i farten fick han bena friserade lite med.

Han har fakist haft en riktigt fin päls i "vinter" och de finns enbart två ställe som han är lurver på och det är magen självklart och även vid ganacherna dit täcket inte når.

Han har även fått en padd på manken under täcket eftersom manen har skaft av just där, jag tror dock tyvärr de är vintertäcket och be dem som har morgonen lägga en padd där så blir de tvärstopp från dem andra tyvärr. Ska vartfall försöka lägga på de under nätterna så ska se om de blir bättre. Sprayar med pälsglans nästan varje dag men de blir inget bättre av de. Ska även ta täcket ngn dag och tvätta de men vet inte vart i borås man kan göra de. Någon av er som vet?



julbock?

friserat


Kommentarer
Linnéa säger:

Svar: Just igår så var jag på sportlife i centrum men jag brukar vara i sportlife knalle vanligtvis. =)

Så brukar de va för mig också, man är så duktig med maten från början och sen när jag brukar se resultat så brukar jag tänka: "De gör nog inget om jag äter lite av de här onyttiga" och hips vips är jag i mina gamla vanor igen.



För att inte skavet ska bli värre så kan du ju sätta på han ett bogskydd, det skyddar ju även lite där uppe. Har ett liggandes någonstans om du skulle vilja prova. =)

2012-01-19 | 12:11:09
Bloggadress: http://www.linneamarkstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback