Pirrigt och nervöst!

ja nu närmar det sig den 22 januari är det EXAKT 6 mpnader sedan ja operarade mig och nu i morgon ska vi göra en ny MR. vi ska se om det blivit några förändringar eller annat strul. Jag hoppas även att knörtan i nacken har blivit bättre och att ventriklarna har återgått itll det normala igen. hade varit väldigt skönt.

Dock måste ja säga att ja är lite orolig. Tänk om de inte blivit de önskade resultatet? tänk om ja måste operera nacken med? den operationen är fruktansvärt riskfylld fast man inte ågr in långt i hjärnan, ja kan bli förlammad! Tänk om de hittar något annat obehörigt? Gah!!!

Att ligga i den där maskinen i 30-60 min är ingen hitt! De känns och låter lite som om man ligger brevid någon som sjuter med en kulspruta varvat med ett pumpande ljud. obehagligt!

ni som missat min operation kan läsa om den HÄR


Kommentarer
Josephine säger:

det kommer gå jätte bra sis! ring mig efter <3

2012-01-18 | 18:15:13
Bloggadress: http://teamlina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback