Hastigt och lustigt

Ja igår blev de inte riktigt som planerat. När jag och linda var på väg till Målsryd och hennes föräldrar ringde min mamma. Hon undra vart jag var och ja jag undrade så klart vart hon var. Då visade det sig att hon och pappa hade kommit till Borås och va hos Wille. Mina planer föll då dem skulle komma på söndag (idag alltså). Så dett var bara att bege sig till stallet och ja det blev ingen fotografering eller något sådant alls.

Min fina lilla familj åkte istället ner till stan och kollade lite affärer. Pappa fick köpt sig ett par sandaler men varken ja eller mamma hittade något skoj alls. Efteråt så bjöd pappa oss på middag och vi gick till köket, en liten mysig resturang som specialicerar sig på kött. Va en fanastiskt trevlig dag som avslutades hemma hos mig och jag och mamma städade hela köket NOGA.

Jag fick även min födelsedagsprecent av dem (i förskott). Blev minst sakt överlycilig då ja inte räkat med någon precent men när ja packade upp den fina lilla skatt som ja fick blev ja så glad att ja brast ut i glädjetårar! Vad fick ja da? jo äntligen fick ja min efterlängtade kamera en Canon eos 60D. Sattde den på laddning och testade att ta några bilder i går kväll hemma. Så sjukt äckligt bra de blev att de går inte att beskriva! Man känner diekt när man håller i den att det är en ordentlig kamera och ingen skit. Är enormt förvänansfull på att se hur det är att ta kort i ridhus med den. Ska bli skoj! Tyvärr så hinner ja inte ta så mycket bilder i dag och inte heller i morgn sdå ja ska jobba. Hoppas däremot att hinna ta några bilder på tisdag.

Nu ska ja ner mot stan med herr P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback