härliga färger

Kikar man runt lie på nätet så hittar man otroligt många ridsportsbutiker och märken som har apat efter varandra i de härliga färgerna. Jag är som sakt frälst i turkost just nu men tycker de är skoj att solgult, ljusgrönt, orange och persika och har kommit in på modet. Det är ju inga rena "dressyrar" färger men ack så uppigande och fina.

Jag är inte strikt på att de ska va si och så utan tycker det är skoj att våga till en viss nivå, för mycket är aldrig snygg men lagom så. Va inne på hööks en snabbis idag och fick syn på deras "padd" i nya färger. Jag har padden i brunt redan och tycker de är helt okej schabrak. Ha både bättre och sämre men nu när de komm i turkost med vitt så blev ja lite kär.

Knas var inte lilka öm i tassarna idag nu när marken börja mjukna upp. Jag hoppas så att sommaren kommer NUNUNUNU! Pussgurkan fick sig även en rykt och lite mys. Fick lov att greja med hans höger bak som ja ville, det är denna som han har kikat med mest. Vänster blir han ostabil med och ja får inte hålla den lika mycket fast att jag försökte ge han en låg tyngdpunkt.

Hade även en liten "snabbkoll" på linda när hon red program. Gav henne lite tips och gaidning för en bana. Har tvingat henne att starta ett LD program om en månad och ja kraven är ju inte direkt stora så de har hon gått med på.

Bilderna på schabraken hitta ja ine p nätet så de kommer i ett separat inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback