Mysstunder

Planeringen med lillen blev framflyttat hon fick saker att göra idag så då fick mil och knas ridning vänta. Vi hoppas på att det är lika fint väder i morgon! Jag vill verkligen rida bort till kyrkan och göra våran premiär tur ute! Går de bra så ska ja allt tvinga med emma som draghjälp ut och gå några gånger runt kyrkan för att vi sedan ska våga oss ut på nya turer.

Söta fina duktiga knas fick lite extra pill och bankande på hovarna idag. Målet var att ja skulle kunna hålla och banka på hoven tills dess att han var avslappnad vilket gav bra resultat. Har dock tyvärr lagt märke till några sprickor i trakterna och lite i strålen så detta skall kollas upp ordentligt. Ska ringa några i morgon för att höra mig för.

Knas blev även kliad med borsten i ansiktet och detta tyckte han va skönt! Den är lite hårdare och han gillar när man "gnuggar" ögonen och ovanför.

Har nu i kväll suttit och fixat med min extrerna hårdisk och alla mina bilder. Har ruskigt många! Tyvärr så har två nappar för mig försvunnit vilket inte är okej. Jag är otroligt noga när ja lägger över bilder och ja bränner även ut de på cd. Inte mycket att göra åt. Hoppas bara inte att fler mappar försvinner.

I morgon morron ska ja iväg på en sak innan skolan ja hoppas att de blir brA för min del men vill inte skriva mer fören ja vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback