Mitt skåpprojekt!

Jag fick faktist fixat skåpet idag med allt vad borrande och hyllmontering innebär. Har även fått lägga in alla mina saker med så de känns skönt att slippa ha de hängande över sig. Kändes som ja fick mycket mer plats än vad ja hade innan tog dock bort två stora bomullsrullar som ja insåg lika bra kunde ligga upp på loftet i mit andra skåp ( som även de behöver städas!)


Det är lite roligt när man hittar saker som man inte tänkt på att man hade. Hittade även en fårskinsludd till grimman så den satte ja på vardagsgrimman. Den gör ju ändå ingen nytta liggandes i skåpet. Transportgrimman är helt inklädd i fårskin så där finns de ingen mer plats att sätta den på. Så nu varje dag får knas ett får på näsan. Han va faktist rätt söt i de så får ta en bild till er i morogn.

Ja använde mig lite av samma system som ja hade innan med krokar på dörren och mina två korgar sedan skulle ja nog vilja ha upp någon mer krok men ja vet inte vart än riktigt.

Om ni har skåp hur löser ni det och vad har ni i det?


Några påsar där nere som skall få sina platser med

Krokarna med bett och grimmor just nu

Benlindor längst upp, under de skrittäcke ovh BoT täcke,
på kroken hänger tyglar och hjälptyglar, två hjälmar och skötväskan


Kommentarer
Nathalie säger:

bra nu kan du börja i mitt skåp också!! hahaha

2012-02-01 | 22:40:21
Bloggadress: http://nathaliesafko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback