Latmaskens tid är ute!

Som rubriken lyder så ja jag är en latmask i vissa situationer. Dem är inte alltid till min fördel. För något år sedan så köpte jag mig tre ramar. i Dessa ramar så skulle min kära aliss, Benny och även en bild på mig och sambon. Benny togsbort och ja hade inte någon vidare lust att börja fixa med det då.

Som ni alla vet nu eller borde lista ut så har ja ju Wille, häst numer tre. Vad passar då inte bättre att i ramen med tre bilder i sätta Aliss, Benny och Wille. Sedan har ja även två stora ramar men i dem tänkte jag nog sätta en bild på mig och herr knas ( två lika dana) och skicka dem i ett paket till mormor och farmor. Så blir nog dem tanterna oxå glada.

Har inte valt några bilder än men när ja gjort detta så kan ja dela med mig av slutresultatet.


Ha ha kanske denna bilden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback