Kläng med häng

Idag är planen att ja ska försöka kravla mig upp på herr knas rygg med hjälp av lite assistans från lillen. Vi får se hur mycket kläng de blir eller om vi stannar på att hänga. Känns han lugn och okej så ska ja försöka sätta mig upp och försöka styra lite själv men fortfarande ha lillen vid min sida med linan.

Behöver ja säga att ja längtar så sjukt mycket till att själv börja fixa med han och kunna hoppa upp och rida lite som jag vill. Kunna hänga med tanterna på små turer runt i skogarna och bara strosa med och slippa paddocken. Tänk vad underbart!

Innan ja åker till stallet ska ja även göra klart medlemskorten för brs så att den kan vara i stallet när ev ryttarna rider förbi så ja kan dela ut dem. Ska även försöka plugga lite och se om en bok har kommit in med. Juste ska även försöka mig på crèmebrule.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback