GAH sjukligt nära

Nu är de så sjukligt nära, vi bokade biljetterna i början av sommaren och då kändes det som evigheter fram till de där datumet. Datumet 16-12-12 ett datum som skulle bli min drömresa med min kar. Och detta kommer att bli den bästa resan.
 
Resa bort i en månad kräver en helt del planeringe. Framförallt när man även har en liten knashäst att ta hand om. så igår och idag har ja helt förberett hans saker som ska med till stenungsund och tränaren och Det känns bra. Denna gången har ja bara packat hela bagaget jämför med första gången (då han skickades på sommaren, med andra od inga täcken förutom ett) och då låg det saker i exakt hela bilen! Jag hade bara en egen liten väska med mina kläder i och det var knapt så att den fick plats. Så jag börjar förhoppningsvis lära mig!
 
Fick köpa in lite nödvändigheter till han idag och ett av dem skulle vara ett 300g täcke men tyvärr fanns inga sådana så ska titta hemma om ja hittar något som kan tänkas passa. Fick köpt en reflexgrimma som han kan ha med sitt namn på självklart i rosa så den syns! blev även ett paket kraft muskel och en grund 165.
 
Gudars inser även att ja kommer sakna knashästen fruktansvärt mkt! Vet att han kommer frå de super bra med maria och både mamma,pappa och anna kommer att säga hej till han och säkerligen muta med morötter!
 
Krusterna börjar försvinna mer och i morgon när han kommer till de andra stallet så ska ja tvätta med varmvatten inomhus så förhoppningen är att dem då är helt borta! Insidan var helt fri idag han är fortfarande väldigt öm och han ogillar väldigt mycket när man grejar med det benet. Försöker vara så försiktig som möjligt men snart så är det över för lilla grisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback