Oupsi

Ja mitt bloggande dessa dagar kan man kortfatta med ordet sämst. Det har varit bröllop i massor och så även lite strömstadsutvlining.
 
Patrick syster Camilla gifte sig nu i helgen i rönnängsskyrka och jag hade fått äran och vara brudtärna och kran min va bestman samt värd på bröllopsfesten. En fullspäckad dag med fantastiskt väder!
 
 
Söndagen spenderades hemma hos brudparet och vi fika, åt middag och öppnade paket samt summerade bröllopet.
 
Måndag sova jag länge och sedan var det ett eftermiddagspass som väntade på mig. Det gjorde faktist inte så farligt mycket att jag fick gå in och jobba lite extra då de började regna när ja kom innanför grindarna.
 
 
Tisdagens förmiddag spenderades med bästa Maria A. och vi satt på torget med varsin glass och pratade framtid! Tänkasig att min lilla maria aka blixten ska bege sig till norge ett år för att plugga! Inte vad som hellst utan hon ska köra friluftsliv till tusen, mäktigt!
 
 
 
 
På eftermiddagen så styrde jag lilla svarta mot Strömstad för att slappa några dagar och oj vad jag fick slappa. Även om vädret var helt lövly på kvällen så gjorde jag något ja inte gjort på hela sommaren. Satt och råglodde på TV! Patrick jobbade natten så jag kunde sitta där själv i min ensamhet och zappa hur mycket jag bara ville och se på exakt det jag ville.
 
Onsdagen spenderades nere vid kalbadhuset med hela 2 "långa" dopp och mass gött häng! Kan inte annat än vara tryggast på bryggan när de ligger ca 5 poliser brevid en och glassar. Kvöllen avrundades på bryggona med kräftor och rose i trevliga vänners anda!
 
 
Torsdagen var även den rätt lugn och vädret var inte lika toppen men jag och patrick la oss ner i gräset vid havet och spelade frågespel innan jag åkte hem och till pownin samt följde med M och E på deras första ridlektion på klubben. Gissa om dem va duktiga! även om den ena havremoppen var en aningen svårstartad så gick det kalas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback