Dags att uppdatera och boka av!

Listan  gjordes och nu ska vi se vad som är klart och vad som har kommit till...
 
[X] Träning för Maria H.
Hur det gick på träningen kommer upp strax
 
[X] Packa alla mina saker såväl stall som vanligt
Jag packade allt trodde jag men glömde endel som vanligt. Men det är småsaker så som uppsittarpallen och lite annat krafs
 
[/] Lastträna 2 dagar
Jag fick till EN lastträning som gick helt okej. Kunde inte slussa in han men satte ja på linan så är de inga problem att trampa på.
 
[X] Åka hem till borås med häst
ja planen var att han skulle åka hem på onsdagen men eftersom det skulle ösregna så planerade jag om lite snabbt och körde hem han på tisdagen istället. Det var inga som helst problem och han skötte sig galant i lådan
 
[] Göra en ny uppdatering om hästarna på BRF
Den är på g men alla hästar är ännu inte hemma...
 
[] Bygga en läktare
Materialet är fixat ska bara hämta hem det.
 
[/] Bygga om sadelkammaren
Planen är att vi ska börja göra detta i morgon. Jag och linda har som plan att bli klara med tränshängarna och så får vi se om vi kommer någonvart med sadelhängarna.
 
[X] Städa lägenheten
Städad blev den men idag så tvättade viså de stvår tvätt högt och lågt
 
[x] Ta ett första ridpass i padocken på brf
Haha jadetta kommer även det idag. spännande...
 
[] Rida ut första gången i brämhult med knas
Kanske i helgen?!
 
[] planera inen ridtur med Sambon!!!!
Kan komma att ske nästa helg/v då mer hästar kommit hem
 
[] Fota Svennig, Knas och Doris
Blir det bra väder så kan det bli av i helgen
 
[/] Göra klart mina luddboots
På G ska lima dem i kväll
 
[] Göra klart mina mål med knas
Måste ringa maria och pratta med henne
 
[/] Göra reklam för Maria träningarna i borås
Lapparna är klara nu ska dem bara hängas upp
 
[x] Hämta mitt visakort!
Klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback