Tävlingssugen!!!

Var iväg på tävling med Anna i helgen och hon skulle "debutera" med sin fina penny på "okänd" mark för första gången. Ja kan säga som så att jag önskar Knas blir lika okomplicerad i nya situationer som Penny är. Hon rörde inte en min över att vi var på en ny plats. hon struntade fullkomligt i alla hästar runtom de enda hon gjorde var att hon blev liiiiite mer taggad och låg på men inget som man inte kunde korrigera...

Hursomhaver Anna va superduktig och Penny med för den delen, jag är SUPERSUGEN på att tävla men de får ju vänta. Knäpte lite bilder på dem så de får ni här.

Och föresten Maria! hur gick det i helgen?









































279




Kommentarer
Maria Holmberg säger:

Det gick så bra, så bra! Vilken härlig häst! Hon har nog allt det jag letar efter och dessutom är hon jättevacker! Jag blev blixtförälskad... Ylva och hennes familj var helt underbara, så allt kändes helt rätt! Det måste vara så svårt att sälja henne för Ylva, men hon tänker på Aliss bästa och inte sig själv i första hand. Så gör man bara när man verkligen älskar sin häst! Nu väntar veterinärbesiktning och ytterligare ett litet tag innan jag kan hämta henne. Jag hör av mig så småningom, för du får så gärna komma och hälsa på!



Hälsningar

Maria

2012-05-02 | 00:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback