Brist på annat

JA nu några dagar har ja försökt att få till de med knas och att hoppa upp igen men min tajmin med medhjälpare har vart mer än sämst! Men aja de är bara att köra på. En del i min planering har skitit sig helt. en vän till mig skulle hjäpa mig och ta knas denna helgen men vi har fått flytta de till den 13 istället. Typiskt!

Idag tog ja även och lasttränade herr knas och de gick kalas! Vi gick in tillsammans och sedan så skickade ja in han några gånger och tillbaka ut och allt va lungt och kontrolerat vilket var skönt. Såg att ja även måste införskaffa mig en sak till bakdörrarna på transporten. En sådan där "lås klaff" eller vad man skall kalla de. så att ja kan sätt ihopp två dörrar tillsammans utan att behöva ha mellanväggen.

i morgno blir de töm igen med promenad runt kyrkan. Ska även försöka få bilderna som Linnea tog snabbt på knas idag för hemsidan. Kanske inte de vackraste men men med de nya tränset =) Satt som ett smäck!!


Den lilla lådan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback