Dagens träning Fail

Ja idag så kom jag till stallet och vi skulle arbeta men ju längre jag var i stallet desto mer började att ösa ner från skyn! Så eftersom ja inte har rihus så flyttade jag detta lilla projekt till i morogn. Men gissarr att de kommer regna i morgon med men aja så är det när man itne har ridhus eller transport.

Har ni några ideer på hur varken ryttare eller häst fryser ihjäl när de regnar eller typ druknar i storm.

Knas står vart fall inne inatt vissa står kvar ute men svennis (knas boxgranne) står inne och willes hagkompisar står även inne inatt. Vissa tycker la att de inte behövs men ja jag valde att han skulle stå inne. så är de.

Var går era gränser?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback