Dag 3 Det här behöver jag träna mer på

Ja jag skulle nog vilja påstå ALLT! Eftersom ja inte ridit på ett tag så är inte allt där de ska vara. helt generelt så måste jag bli kvikare med mina hjälper och ja måste även få en bättre känsla. en kännsla där ja känner av vad det är som krävs just för ögonblicket. Oftast vet ja vad ja vill få gjort men de som även kan falera för mig är hur ja ska gå till väga. Ja kan de bra i teorin med det är sjävla praktiken som skiter sig för mig.

Att sitta ner i trav är även de något som ja absolut inte kan. Bitvis går de och bitvis så fallerar de, och när de falerar så skiter de sig rejält! Det har dock säkert mkt att göra med att ja är så ur form som man bara kan bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback