skrutten...

ja de va la typiskt! Tog in fina underbar söta knas och började borsta min lilla lortis och upptäcker då att han har fått sig en spark precis åvanför knät. De va lite svullet men inte mycket. Han hade även ett pytte litet sår previs mitt i svulladen så ja misstäker att han och Colin helt enkelt har busat.

Jag longerade ha inte eller något eftersom han inte var varm och de va en liten svullnad. I natt så står han lindad med BOT paddar fram och även lindad bak. Paddarna ja har är lite längre så de gick bra över knät. Så i morgn får ja knalla dit på morgonen och se vad som hänt. Är de värre så longerar ja självkart och de blir ingen löshoppning heller iså fall.

Eftersom de börjar bli kallare nu så åkte det även på en pjamas i natt samt att han blev lindad. I morogn åker de även på ett varmare täcke att ha på dagen. Han ska få på sig ett brunrutigt halstäcke och de han har nu ska tvättas av och läggas "undan".

Blev lite full i skratt idag när ja tog och klädde på han sin pjamas då han såg ut som en liten jultomte. Vita tassar och röd pjamas. Söta lilla knas.

Ska försöka få tummen ur och få med mig mina stora stallbandepaddarna som är lite gosigare och mer anvöändbara än vanliga ridbandage. Men man får ta de man har.


Kommentarer
Fraj säger:

Han sr otroligt nöjd ut över sin nya outfit ;)

2011-10-15 | 12:51:35
Bloggadress: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback