Oups!

En dålig uppdatering idag! Får skylla på att de va otroligt hektiskt! Var i morse och zumbade med Maria vilket va apskoj dock var inte min rumpa lika lealös som instruktörens men de kommer.

Fick sedan ett samtal av pappi om att ja skulle bytt ruta i morse och det
Är mer eller mindre det ja gjort idag! Blev en snabbvisit hos knas men det skall kompenceras upp i morgon!

För i morgon (lör) så ska han få bli fin och ja ska knoppa och lite sådant skoj för att sedan ta och fotografera :). Linda ska även vara med med Svennis som hon ska knoppa, och hör och häpna jag skulle förbi hööks sanbbt idag hitta inte de ja sökte men Linda bad mig köpa ett par vita lindor, hennes första vita! Jag kan inte förstå detta då ja som äger minst 15 par (dressyrnörd)!

I morgonnkväll kanske de kommer något skoj eller söndag :) lovar på bättre uppdatering i morgon. Nu ska här sovas!


Kommentarer
patrick ström säger:

Mja kanske behöver du inte15 par.. lägg pengarna på nåt vettigare!!!

2011-10-29 | 06:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback