KÄRE GUD!

ja de va inget dåligt pass som jag och maria avverkade idag! CXCore eller vad de nu kan tänkas heta. Jag tänkte att de skulle vara ett lätt pass och maria trodde la det med men icke! vi fick allt ta i och det blev inte bättre av att vi bara var 5 st i lokalen! så de där med fusk gick INTE!

Det var däremot fruktansvärt skoj att träna med maria och köra på och värkligen maxa sig själv utan att känna av huvudet!!!

Behöver jag säga att lyckan var total när ja tog i och kände ingenting i huvudet!!! Jag hoppas och ber till högre makter att jag aldrig ska få tillbaka de värkerna som ja hade bara för 3 månader sedan! Även om detta kommer att innebära tuffsar på huvudet så får det göra de!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback