inte som tänkt

ja i går blev de inte som tänkt och de dorg in ett riktigt oväder uppe hos oss vilket resluterade i att både wille och colin drog runt som dårar i hagen. Jag ville inte riskera att få mig en flyglektion så ja tog helt enkelt och bara pussade och borstade på honom.

Idag blir de ridning istället. så får ja se om jag rider i morgon eller om ja låter han vila, då han behöver de oftast.

Jag skall även hinna att åka och hämta lite hö. Tar och hämtar 20 st testbalar och ser hur det är och hur de ser ut. Blir de ett bra hö så kommer ja även att åka och hämta meri slutet av månaden. om inte så blir de dag att leta ny hö leverantör.

Tog några bilder på knas i går när han sprang runt som en tok tyvvär va de rätt så mörkt men några bilder blev de. Ja tar även med mig kameran som linda får trycka av med när ja rider så blir de inte för mörkt så kanske vi får till några bilder =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback