Hoppsan

Ja man kan ju undra vad som hände i går? Inte nytt bloggrekord men garanterat nytt komentarrekord! SKOJ! Ska ta och försöka svara på alla komentarer i kväll.

I går så va några girls över hos mig och vi drack lite gott och åt gott! Satt och tjötade rätt så länge och tittade även på gamla bilder. Kvällen avslutades på dansgolvet och med babsen.

I morse åkte ja och Linda till ullared för att kika in utbudet. Emma skulle hänga med men hon sov väääldigt hårt så vi åkte utan miss. Hittade inte görmycket prylar men en sak som knas ska ha (berättar mer sedan) och även ett par stallbandage för 50 kr från cartago. Sedan fick inte han så mycket mer. Jag hittade en "one pice" fast märket Alover till ett mycket pilligt pris och färgen grå fick hänga med mig hem. Blev faktist inte så mycket mer. Vilket kanske var tur för min stackars plånbok.

Var och tog av knas lindorna i morse med och svullnaden va fakstist bättre vilket kändes bra. Han va lika varm i båda tassarna (BoT lindor) och svullnaden va som sakt mycket mindre. SKÖNT! Ska försöka få någon bild på de så kan ni få se. Jag har valt att ge han en veckas vila nu med knät, vill inte ha några komplikationer. Vi kanske tar någon kort promenad bort till kyrkan eller ner mot rondellen men de blir nog det ända. Idag ska han få vila.

Kanske får tummen ur och tar några nya bilder till headern. Dags för lite höst tror ja nog allt.


Kommentarer
mari-1 säger:

vad fin häst du har! :)

2011-10-16 | 17:26:54
Bloggadress: http://mariiette.blogg.se/
Felicia säger:

Skulle vilja åka till Ullared någon gång, har faktiskt aldrig varit där!

2011-10-16 | 17:58:32
Bloggadress: http://bluberrie.blogg.se/
Esmeralda<3 säger:

Kul med hästar:) Är det din egen?

2011-10-16 | 18:32:10
Bloggadress: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback