Borås energi

Vart iväg på studiebesök i morse va på Borås energi. Intressant och stor anläggning.

Innan skolan så han jag även med att släppa ut stallets alla hästar otur nog så hade jag världens oväder med mig på morgonen så jag var blöt ända in på kroppen fast ja hade regnjacka och stövlar...

Nu ska ja ta mig en napp då ja mår skit halsen spökar som bara den :/ sedan i eftermiddag så ska ja å herr p åka och titta på säng. Vi måste ha en ny även om ja trivs i våran som vi har nu så går de inte att ligga två knubbsälar på 120cm.

Ja får se hur länge de blir och hur mkt tid p vill ha mig idag och om de slutar regna. Så kanske ja rider, vad skönt de hade vart med transport eller ridhus nu! Himla busväder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback