Bildbomb eller?

Ja idag så har vi mer eller mindre ängat hela dagen åt att fixa och trixa med hästarna. Jag och Linda har som sakt fotat våra små djur och ja några bilder fick vi fast de vi gjorde mest var nog att flytta på oss när vi stod i vägen och liknande. Men några blev de lite för få men de ger en bara anledning till att fota snart igen.

Tyvärr var inte vädret så mkt med oss men några solglimtar fick vi och ja fick tillockmed min nya header fotad så här ska de trixas. Dock är den inte klar än och ja vet inte hur ja ska lägga upp den antingen som den är nu en bild eller så använder jag mig av flera.

Delar med mig med bilderna på alla fyra. I morgon får ni nog resten på oss. Kanske en ny design med vem vet...






BÄSTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback