Produktiv!

Ja idag vill ja påstå lite att ja varit produktiv! började morgonen med att gå upp efter klockan och plugga, sedan var de skolan och fixade klart med våran powerpoint persentation. Efter de så gick ja till baken och gjorde två små ärenden och efter det så åkte ja bort till mataffären och inhandladeden den mat som saknades hemma.
Efter de så var de hem och byta om för att sedan bege mig till stallet och fixa knas för sin tömkörningslektion.

Den ska ja skriva lite mer om senare, men de gick bättre än sist! Efter det så fixade ja lite med knas och sedan var det iväg till gymmet och skaka lite på fläsket! Kom hem och fixade ett personligt bre/beskrivning åt en person och nu blir det att göra klart powerpionten helt (jag hade missat en del som ja ska leta upp) och sedan blir de att öva på redovisningen och sedan tror ja nog att sängen roppar på mig!

Jag gär vart fall mycket nöjd över dagen hittils och ska även försöka vara lika produktiv i morgon med!


en smygtitt från ridpasset!


Kommentarer
Linn säger:

Gokväll!

Allt bra :)?

2011-11-21 | 22:00:22
Bloggadress: http://nattstad.se/linnhahne
Cornelia säger:

Gissa vem som fyller år idag då....<3

2011-11-22 | 21:44:26
Bloggadress: http://kindofscofield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback