Min uppdatering

Ja jag vet den suger åsne k*k! Har varit otroligt mkt nu i dagarna och ja har inte hunnit rida något så ja uppdateringen där har inte vart någon alls!

i Fredags så var ja och min mammi iväg på smyckesvernisage hos hennes smed. Gud silka fina saker de fanns. Fick diskuterat ett smycke med mycket fina stenar, däribland en rå svart diamant! Gah så snyggt säger ja er bara! 

Efter allt dreglande åkte ja tillbaka till borås och patricks syster var på besök med hennes fästman. Vi fikade på viskan och åkte sedan hem till oss för lite mer fikande och filmtittande. Va en lugn och mysig kväll.

Lördagen ägnades åt att hämta hö! Det belv två stora lasbilar fyllda med nästan 800 balar! så de blev endel lassande och slängande. Vi var många personer så de gick undan fast de tog sin lilla tid ändå. De lättaste är att lasta lastbilen men svårast och jobbigast är att lasta ut på loftet. Vi började kl 11 och vi var klara 1730.

Idag så va ja i stallet pysslad epå knas och bankade för glatta livet vilket gör att de går kalasbra nu! Sedan så gick ja och maria ut på en liten promenad med våra små djur. Knas tyckte de va skoj att få komma ut lite och kika på omgivningen. Han var coollugn och tyckte inte de va något märkvärdigt alls att de fanns bilar och annat bröte. Gick under en bro med som hade bilar åvansig den a lite obehaglig men inte så farlig. Vi stannade under och kikade lite och sedan traskade vi vidare. Blev även lite träning på att stå stilla medas ja och maira träffa folk och prata vilket han med gjorde utan problem. Han visade dock ganska tydligt att nu får vi allt gå genom att ta i min jacka och dra, som ett litete barn.

Nu blir de snart dags för gymmet!!! i morgon händer de roliga saker med mig och knas med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback