Matcha!

Dem flesta vet att jag gillar att matcha! Varför? det vet ja inte men de blir lixom snyggt, känner man sig snygg så presterar man kanske lite bättre än om man är klädd för skogen. Jag upplever de så i vartfall.

När ja hade Aliss så satsade ja på lite udda färger så som gult och som den supermoderna färgen orange. När ja fick Benny så insåg ja att min vackra prins inte passade i de där färgerna utan de va marinblå som gällde och han va dösnygg i det. Wille o andra sidan passar i både brunt och blått men ja de e kanske inte sådär skitkul!

JAg fick för mig att turkos kunde va en färg för oss, men ja är lite tveksam på om de inte kan bli "för mkt" eller "för blå". Det kan lixom bli en fräk sak av det hela på en häst som är rätt så svart samtidigt som de kan bli en flopp i form av baby blå. Jag hatar baby blå och rosa på hästar! Sedan har ja självkart funderat på den oranga outfiten med men de känns som ALLA har den.

Gud vilket ilandsproblem jag har känner ja! Eller så är ja så tråkig att ja kör på den gula outfiten som vi redan har. DILLEMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback