Tävling + bröllopsfotograf

JA god morgon på er allesammans! idag blir det en tidig dag för mig för att börja dagen i sekretariatet på brämhultshoppet, hämtar Amanda kl 0645 moch åker till tävlingsplatsen efter de. Ja får se hur denna upgift kommer att gå för mig, då det är första gången som ja överhuvud taget hjälper till på en tävling så ska de bli skoj och interesant!

Kommer dock inte sitta kvar så himla länge eftersom jag SENAS 12 måste åka till lgh ducha snabbt och sedan begemig mot bröllop! Jag har även lovat de nygifta att fota utgången ur kyrkan samt att fota alla gäster! SKOJ!

Jag är fortfarande kluven i vad ja ska ha för kläder men jag TROR jag vet vad ja ska ha på mig, schemat är tight i dag så ja har redan föreberett några klädval som ligger hemma och äntar!

Ser frameot vad dagen har att ge samtidigt som jag VET att ja kommer vara helt död på kvällen, och värst är att ja ska upp sedan igen samma tid på söndag....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback