maggan

Ja som ni vet sån rider ja maggis. När tessan va här så fick hon testa min vän och jag knäpte några bilder på detta.

Jag testade att hoppa henne igår för fösta gången och de gick över förväntan, då ska de tilläggas att jag inte hade några. Vi började med  en bom på liggande socekrbit och den flög all världens värld första gg och sedan överhoppade hon bommen som satan. Vi fick upp bomen emellanåt och hon hoppa riktigt trevligt, för att vara dressyrhäst! hon va snabb i höägervavet men vänstervarvet va lite knepigare att svänga snabbt i.


Ja denna tävlingen på söndag kommer att bli riktigt interesant och se hur de blir =) Linda ska fota när ja hoppar så några bilder hooppas jag på =)

här är bilderna på maggis och tessan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback