hmm - misslyckat

Ja asså de där med lova och senare är två kombinationer som inte går så bra för mig nu inom bloggen. Jag lovade bilder fårn bode bröllop och tävlingen och så nu tänkte ja summera lite bröllop. Lite senare idag kommer tävlingen att komma och även min shopping från charlies.

Bröllopet var som sakt kalas skoj och jag var gästfotograf. Jag tog alltså  bilder på alla gäster som var där. Jag "gjorde" även en sak med dem på ena foto men kan tyvärr inte riktigt än berätta vad de var eftersom brudparet inte fått se sina bilder än och jag vill itne förstöra denna lilla överaskning för dem.

Kan säga som så att ca 50% bjöd till medans vissa bara gjorde och andra idiotförklara och en blev jag riktigt besivken på... haha Tar just DE bilderna någon annan dag.

Jag har inte många bilder på just allt och alla men här är några i vart fall...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback