Hedear och bloggens kläder

Ja asså nu är de dags att gå vidare dels genom att ta tag i kameran och fixa en snygg headerbild som symbolicerar mig i nuet lite mer och som är roligare. Känns som bilderna på min prins måste få andas och bli saknade lite och att ja kommer plockafram dem om ett tag igen. Just nu så är dem lite för "uttjatade". Så när min vardag har lugnatsig lite så ska vi allt ut på äventyr med kameran och se vad som fastnar.

Min blogg skulle även bejöva byta kläder. Nu börjar de bli tråkigt och ja är sugen p åförändring! Har lite smådetaljsidéer men inget helt som ja kan sättaihopp och tkr nu att de även är dags för en malluppdatering och inte bara klädbyte så de kommer blir lite trixande. Suck ja som är så himla dålig på sådant!!! Men de ska allt gå de med.

Du som har en fin blogg tipsa mig så ska ja gå in och suga åt mig ltie nya idéer. Det är juh alltid roligt att kika runt och se hur fint andra har de.


Kommentarer
Vidaradina säger:

Great site!!!

2011-10-24 | 08:17:31
Bloggadress: http://vidaradina.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback