Akuten

Ja dagen har till mästadels spenderats på akuten inne i göteborg. Inget alvarligt men ja är så himla tröt på svensk sjukvård att de finns inte! Jag har på något vis "ramlat mellan stolarna" ideras register och därför inte fått den hjälp som jag behöver. Nu så har jag satt några hjul i rullning så förhoppningsvis så kommer ja att få den hjälp jag behöver.

Efter sjukan så åkte jag till stallet för att vi skulle ta och lasta alla våra hinder och sätta dem på lastbil inför brämhultshoppet som blir nu till helgen.

Imorgon så kommer min dag att vara fullspäckad men fylld med roligheter. såhär kommer fredagens schema ut

0650 - Vakna
0730 - åkta till carlssons blommor och kolla om våra blommor är klara, är de klara så hämtar ja dem
0810 - hämta Sara
0820 - på äventyr
1200 - åka hem från äventyr
1300 - hämta blommor, stolpar, vattentank och tidningen
1400 - hem och vila lite
1500 - hämta amanda och sara, ha lektion för amanda
1700 - bygga banan
ca 1900 - fyllaupp vattentanken och köra den till ymer
kolla tjejerna när de hoppar banan och kanske knäppa några bilder.

under dagen så skall även kameran fixas iordning, kläder inför bröllopet, ev hinna trycka en tröja ser kanske inte ut att vara mkt men de ska bli massa skoj och fullspäckat för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback