Klubbmöte

Ja då va klubbmötet avklarta. Ja va mycket posetivt till de och vi hade ett mkt lyckat möte vill ja väll säga. Jag tog på mig en liten uppgift tillsammans med linda och de var att hänga upp krokar för våra höpåsar så att vi kan få bort all mat i stallgången vilket ja tycker är super!

Så i morgon ska ja iväg till harald nyborg och kika efter krokarna som vi ska ha till höpåsarna så detta ska nog kunna fixas!

Kom nu även på att vi har en stående hylla vid tavlan som man faktist kan använda som hinkhylla så tja varför inte använda den. Ska kika på detta i morgon med om den används av någon. Sedan hade det ju även varit bra att ha någon form av "vagn" för att få med sig alla hinkar samtidigt men de ska jag klura lite mer på.

Ska även klura på ngn smart uppfinning för få med sig alla påsar ut till lunch och fruksot och även till kvällen.

Finns de någon som har någon idée på hur eller vart man kan hitta idéer eller liknande?


Detta va juh min lösning på att spara ryggen i vintras när de va snö på vägen så
de funkade men nu blir de lite svårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback