Dröm tävlingsoutfiten

Tänkte ladda med min dröm outfit som ja skulle vilja ha - vissa har ja men mestadels har ja inte. Detta är inte de dyraste som finns på marknaden kanske men ja gillar de och skulle vilja se ut såhär!



[x] - En JW charls owen hjälm, jag bara älskar hur den sitter på huvudet och ja slipper se ut som en svamp. Hjälmen gör att ja gillar att ha hjälm då ja gillar hur de ser ut!


[x] - håret ska vara prydligt uppsatt, ibland blir de en enkel snodd eller så pryder denna min stump.


 
[ ] - Till sommarens tävlingar så kommer de bli denna som pryder mig under, en snygg och bekväm tröja från Eguiline


[x] - Nu har ja min sköna trävlingsskjorta från Kyra, den är jätte lika denna men med lite tunnare ränder. Tycker de är skoj när de inte alltid är så strikt och traditionellt.



[ ] - hade önskat mig att denna plastrongen pryde mig, minns inte vad dem hette som gjorde dem men den är inte helt svår att göra själv så med lite pill å knåp ska ja nog kunna få till en sådan med. Kan vart fall testa! Snygg är den!



[ ] - Sj'lvklart är Cavallo Ganimedes min drömkavaj. å någon dag ska ja allt sitta och tävla med en sådan här!


[x] - hitta ingen bild på mina byxor men har vart fall införskaffat mig ett par Kyra, diskreta normala i midjan, inte skyhöga och inte superlåga (vill juh kunna stoppa i skortan).



[ ] - gillar denna modellen som Cavallo har på sina stövlar dock så vill ja ha dragkedjan fram. Undra om detta går att fixa? Fast innan ja införskaffar mig ett par nya tävlingstövlar så ska ja nog skaffa ett par vardagsstövlar då mina börjar falla isär sakta men säkert.

Ja såhär skulle ja villja se ut när ja tävlar, tyvärr gör ja inte de - än! Fast först ska ja nog skaffa mig ngt att tävla med innan ja börjar införskaffa mig alla kläder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback