Twilit





Tänkte jag skulle göra en något kort beskriving på Lortis och lånar mig av Sanna Nilssons beskrivningsmall.

Namn: Twilit
Född: 2008
e: Twiligt u: Wanitza ue: Warsteiner
Födelseland: Sverige (de skånska djuuupa skogarna)
Ras: Svenskt halvblod
Kön: Valack
Mankhöjd: ca 165 cm
Smeknamn: Wille, lortis
När fick jag honom: Jag och Tessan åkte och hämtade Wille den 12 Juni 2011. SÅ han har vart hos mig i en vecka.

Om Wille:
 Pigg och alert kille som är otroligt nyfiken på livet och allt som är runtingkring fast det kan vara lite läskigt. Börjar få förtroende för människor men observerar gärna någon minut innan han beslutarsig för att komma fram. Wille har en mkt bra extriör och härlig trav, när han får till de. Ska bli kul och se vad de växer ur honom.,
Twilit´s tidigare meriter: Enbart tömkörd av tidigare ägare.
Meriter med mig: Vi har inte tävla något tillsammans men kommer förhoppningsvis ut på banorna tillsammans.
Gör nu: Vi har påbörjat inridnigen av han och de går bra so far. Vi får se i vilket tempo han accepterar allt. Mycket nya saker på ett nytt ställe.





Kommentarer
meng säger:

Då heter han ju inte Twilight?? Jävla gnöl i onödan..



Mupp

2011-06-20 | 12:24:10
Emelie säger:

söt häst du har! :D

2011-06-20 | 16:55:29
Bloggadress: http://skiitbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback