Slutresultat

Ja jag skrev juh i går att jag skulle polera mina bett och ja jag tänkte jämför lite. Eftersom det var första gången som ja polerade med någon medel så ville jag självklart delamed mig av min erfarenhet. Medlet bitt polish har ja köpt på hööks och ska kunna användas på både mässing och metal.

Jag hade både och att polera men vill nu i efterhanpåstå att nja varmt vatten och en handduk de är nog bäst på vanlig stål och med svag övertygelse så kan ja använda de på mässing. Dock tog de massa tid att polera upp de och ja jag måste medge att jag gav upp lite. Kunde säkert få de mer skinande än vad de blev men ville inte putsa ihjäl mig.

Har inte putsat på mittendelen och en bit på den delen som är i munnen av den simpla anledningen att de syns inte och onödigt med konstig smak i munnen.


alla innnan

Skillnad

"klar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback