Mindre lyckat

Ja i går så fotade jag lite, tessan kom även och fotade mig och kräket och de blev en lite mindre lyckad fotografering. Nlev dock nöjd med några bilder så de ska få komma upp. Dock så vill ja hålla lite på de då ja även ska göra om min header och kanske kan plocka med en bild till den.

Hursomhaver så blåste han upp sig lite och tyckte de va lite roligt och spännande och en gnutta läskigt att gå ut på vägen. När de kom bilar med så blev de lite läskigare. Det sköna med han var dock att han faktist skötte sig, hoppa till några gg men för övrit så va de bra. Det gick 10 min och så vart han cool lugn!

Tog även några profilbilder på honom för att se kroppen och mja de va mindre lätt att foto han då han inte va så tolmodig på att stå själv! men de bilder kommer senare om ni är sugan! Nu blir de jobb för mig



nu kan denna boxen äntligen fyllas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback