Full rulle!

Jag jobbar som ni vet och just nu har ja haft ett förmiddagskift vilket innebär att ja börjar 0530. Just idag har de vart så himla mycket att göra så nu är första gången jag sitter ner från att jag började. Detta medföra tt ja e bra trött i bena!

Solen lyser för fulla muggare ute idag och ja hoppas inerligt att den fortsätter med de då ja har packat kameraväskan och ska begemig på äventyr med den. Självklart är min modell Wille. Kommer troligtvis upp några bilder ikväll om allt vill sig väl.

Va på tre hästar i går och även på my one. Fick köpt nåva bettet, kraften och deltat. Kom även hem med en kandarludd (han har fått ett fult skav av grimman och ja vill inte riktigt ha han utan grimma än, vi känner juh inte varandra så bra än) och ett begagnat d ringsbett grån spregner för 100 kr. blev även ett "utställningsdelta".

Tessan ska med till stallet och hon kanske kan knäppa någon bild på mig och W.

En av favvoritbildenra på mig och skruttan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback