v. 29



Vi ligger lite efter eftersim ja har svårt att få hjälp med kans (kan ogärna stå säjlv med han nu i början på inridningen) så ja börjar fundera på att skicka iväg han. Men under tiden så jobbar jag på så gott ja kan.

v. 29
Måndag - Vila - jag mådde kasst
Tisadag - Vila, ev en promenad bort till padocken
Onsdag - Longera inspänd, om jag har någon som kan hjälpa mig så sitter vi upp
Torsdag - Vila eller om jag har någon som kan hjälpa mig så sitter vi upp
Fredag - Vila eller om jag har någon som kan hjälpa mig så sitter vi upp
Lördag - Vila eller om jag har någon som kan hjälpa mig så sitter vi upp
Söndag - Vila eller om jag har någon som kan hjälpa mig så sitter vi upp

Jag får ta dagarna lite som de kommer som sakt men jag vill juh börja RIDA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback